۲۲ پاسخ

نینی منم پاییزه🥹از این بابت خوشحالم که کلی ایده و تم تولد دارم برا تولداش🥹😍😂

منم پاییزیم😁نینیمم پاییز ب دنیا میاد
من مهر نینی آبان شوهرم آذر😁😁

من خودم مهرماهیم بچمم مهر بدنیا میاد🥰 ،خیلی هم عاشق ماه مهر هستم
تعریف از خود نباشه پاییزیا ماهن🥰
دوتا خواهرزاده هامم مهر و آذر بدنیا اومدن🥰

بچه من ابان هست

ای جاااااانم دختر منم پاییز به دنیا میاد 😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩

انشالله به سلامتی سالم بغل بگیریش🥰🥰🥰

من خودم مردادم پس م شهریور شوهر م مهر پسر بزرگم آذر آبان خالی بود که نی نی میاد پرش میکنه به امید خدا🥰🥰

منم 1آذرهستم خیلی خوبه دخترای پاییز ی

خودم ابانی‌م

ببخشید شما بعد چقدر تاخیر بیبی چکتون مثبت شد ؟

هم خودم هم بچم آذری هستیم🥰😍

من خودم آذر هستم اما زایمانم میوفته آبان🥺دلم مخاس هم ماه خودم باشه

عشقن جفت دخترای من پاییزی هستن

من خودم یه دختر ابانی ام
پاییزی 😍
دلم میخواست دخترمم ابانی باشه
ولی مهری میشه ان شاءالله
به پاییزی بودنش راضیم

مبارکه عزیزم
علائم و ویار چی داشتی 🤢
ضربان قلب تو سونو تشکیل قلب چند بود

بچه منم مهر ماهیه😍

وای بچه منم آبانی مثل خودم ولی هنوز نمیدونم چیه😂

ای خدا بسلامتی بغلش بگیری‌..من خودم پاییزی ام....تعریف از خود نباشه مهربون و خوش قلب هستن و احساسی 😊😊🌱

عااااالین☺️🥳
اوخی😍
من خودم آبانی ام، نی نیم هم آبانیه🥳😍خوشحالم

اگه آبان ماهیه مغرور با اعتماد به نفس مهربونه البته تا موقعی که باهاش خوب باشی مهرماهی ها مهربونن اذرماهیی ها دوست داشتنی من خودم آبان ماهیم

منم هرچه تلاش کردم یه بچه پاییزی داشته باشم نشدخودم پاییزیم

عالی هستن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیام مامان تو دلیام هفته بیستم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان ...... مامان ...... هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ماهک🎀 مامان 🎀ماهک🎀 ۳ ماهگی