سلام مامانا
شما از کی پرهیز غذایی نداشتین

۴ پاسخ

حبوبات رو یه هفته به صورت کم دو قاشق شروع کردم

از روز اول
بدنیا اومدن هنوزم لبنیات مثل شیر و ماست رو شروع نکردم

تازه یکی دوروزه که وارد ۳ ماه شد
البته من لبنیات هم کلا نمیخورم چون پسرم حساسیت داره ولی ماکارانی و حبوبات و...رو شروع کردم

از وقتی دیکه شیر ندیم🥴

سوال های مرتبط