خوشبحالتون بمن بیاین بگین چجوری لاغرشدم 😫😫
من سر دختر اول هرچی شیر میدادم لاغرتر میشدم سر ۶ ماهش از ۷۵رسیدم به ۵۴ ،ولی سر این دخترم اصلا لاغر نمیشم استپ کردم رو ۷۳🥲🥲 نمیدونم چرا
پس چرا من چاق شدم
سویق چاقی بدن بخور برای شیرت هم مفیده هم خودت چاق میشی
مشکل منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.