۵ پاسخ

خوشبحالتون بمن بیاین بگین چجوری لاغرشدم 😫😫

من سر دختر اول هرچی شیر میدادم لاغرتر میشدم سر ۶ ماهش از ۷۵رسیدم به ۵۴ ،ولی سر این دخترم اصلا لاغر نمیشم استپ کردم رو ۷۳🥲🥲 نمیدونم چرا

پس چرا من چاق شدم

سویق چاقی بدن بخور برای شیرت هم مفیده هم خودت چاق میشی

مشکل منم هس

سوال های مرتبط