۴ پاسخ

کاش منم لاغر شم😮‍💨

۶۴ک عالیه

هیچی نخوروازلاغریت لذت ببر.پس من خوبم چاق شدم هیچ انگیزه ای ندارم برالاغری

خوش به حالت منم شیر میدم هنوز ۹ کیلو اضاف وزن دارم

سوال های مرتبط