خوداک تو سعی کن وعدهاتو بیشتر کنی سوس سیب زمینی بیستر بخور غذای چرب بخور چاق شودن خیلی سخت نیست سعی کن بخوری
لیدی میل خوبه خیلی مواد مغزی داره انژی میده بهت مفید خیلی حتما بگیر
خواهر من معجون چاقی بو علی سینا خورد ۶ کیلو چاق شد ضررم نداره
والا گلم میگن لیدی میل خوبه مخصوص زنان شیر دهه بارداره من که الان گرفتم میخوام شرو کنم از امشب امید وارم جواب بده
برو متخصص تغذیه رژیم چاقی بگیر ماندگار و مأثره👌
وای کاش من لاغر میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.