۳ پاسخ

عزیزم بمونه تلخ میشه

تو پلاستیک نگه ندار زود کهنه میشه
بریز تو شیشه درب دار بزار یخچال

من تا دو ماه بود بعد تموم شد همشو استفاده کردم هیچیشم نشد

سوال های مرتبط