۹ پاسخ

دمت گرم باحال بود

آفرین مامان خلاق🤗

فکر کنم اگر درست کنم پسرم بجای بازی بخواد ربان هاشو بخوره

من اینجوری درست کنم فکر کنم برش داره بزنه تو سر خودش من😂🤦🏻‍♀️

قرمز ها ربان هستن یا بادکنک؟

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli

یه عکس از این اختراع قشنگتون به منم نشون بدین لطفا، منم برم درست کنم ممنون عزیزم

چه قشنگ😂😂😂

ای جانم با شیشه شیر درست کردی

سوال های مرتبط