دوستان کسی ازبیمارستان اکبرابادی راضی بوده

۵ پاسخ

چقد نظرات ضدونقیضه یا کامل راضین یا کامل ناراضی

چنتا از دوستای من تو گهواره رفتن همه راضی بودن یه خانمی 2هفته پیش طبیعی اورده اونجا خیلی تعریف میکرد من خودم تا حالا 2بار اورژانیسشو رفتم تمیز بود اروم بود و رفتار پرسنل اورژانسم خیلی خوب بود من میرم اونجا واسه زایمان

والا من یبار ملاقات کسی رفتم اونجا انقدر کثیف و بد بود چندشم شد زورشون میومد جواب مردم بدن چ برسه به رسیدگی

اونجا به قصاب خونه معروفه هر کی از فامیل هامون رفته خیلی بد تعریف می‌کرده

اسمش میاد تن و بدنم میلرزه

سوال های مرتبط

مامان آتناودوقلوها👫 مامان آتناودوقلوها👫 ۹ ماهگی