روزی دوتا میخورم یکی بعد ناهار یکی بعد شام
من همینو دارم،روزی یکی میخورم
اشتهام خیلی شده میخام به دکتر بگم یک روز در میون بخورم
یدونه بعد صبحانه بود ولی الان شده یروز درمیون
یکی بعدناهار
یکی بعد از ناهار
روزي يكي صبا
دکترم گفت یک روز در میون
من روزی یکی میخوردم ولی اضاف وزن پیدا کردم کردمش هفته ۲
روزی یدونه
ی دونه بعد ناهار
من هر روز میخوردم وزنم یهو رفت بالا الان هفته یدونه
اره من
اره روزی یکی.
یدونه.خیلی خوب من ۵دیقه قبل ناهارمیندازم اشتهامویکم بازمیکنه خوب
بله گلم ولی بزور
روزی یدونه وسط ناهار
اره عالیه من یکی بعد ناهار
وای بوی خیلی خوبی داره🥹
بعد ناهار میخورم همیشه
بله عزیزم یکی بعد صبحانه میخورم
من میخوردم بعد ازمایش گلوکز دکتر گفت قطع کردم
قرص چیه ؟بمن نداده دکتر
اگه اضافه وزن نداری روزی ۱
قرص چیه من که نمیخورم حتما باید بخوریم؟
بله..یکی قبل ناهار
ب منم گفتن روزی به دونه
سلام عزیزم ، روزی دو تا.. رو خودش هم نوشته
serving size: 2 softgels
دوز اصلیش روزی دوتا، دکتر منم گفته دوتا ولی بسته به شرایط هر فردی ، وزنش یا .. ممکنه دکتر دوزش رو تغییر بده.
هرروز ی ساعت بعد صبحونه
من هرروز یدونه میخوردم کم خونی داشتم یک روز در میان کرد دکتر
روزی یکی
روزی یدونه میخورم
سلام اره یکی بعد نهار
یک روز در میون
اره عزیزم ی روز در میون
یکی بعد ناهار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.