۴ پاسخ

یطرف ختنه و یطرف دندونی بگو .
بزار کنارش و عدد ۸ هم بزار کنار کیک و پسر کوچولوت بعد عکس بگیر

از این کیکهای نیم دایره بگیر قشنگهههه

بنظرم دندونی و ۸ماهگی یطرف بزار
ختنه سورون طرف دیگه

به نظرم فقط دندونی قشنگ تر میشه

سوال های مرتبط