دو سه روزه خیلی ضعف میکنم و همش گشنمه 🤣طبیعیه؟

۶ پاسخ

تا میتونین بخورین هیچی نمیشه
من که تهوع دارم و تا الان فقط وزن کردن دوست دارم مثل بقیه کلی غذا بخورم ولی بیشتر از سه تا قاشق نمیشه🥲💔

آره منم خیلی ضعف میکنم اصلا هر چی میخورم سیر نمیشم

منم زیادییییی گرسنه م میشه ولی میترسم دیابت بارداری بگیرم کمتر میخورم

فکنم بخاطر مولتی ویتامین

منم چند روزه خیییلی غذا میخورم ...همه اش گشنه ام ..از الان اینهمه میخورم میترسم زیادی وزن اضافه کنم ...🥴

همه‌چیز‌تو‌بارداری طبییعه

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری