۱۲ پاسخ

خیلیی قشنگ و جالبه 👌🏻

اره من میبینم قشنگه ولی حرصت میگیره بزار چند قسمت بیاد باهم ببین اینجوری ادم تو کف میمونه🤣🤣

اره قشنگه

شوهرم نگا میکنه من خوشم نیومد
عاشق بامدادخمارم
که الانم خمارشم فصل ۲هنونیومده

من که خیلی خوشم میاد ازش با گلسنگ اونم قشنگه

مزخرفه وقت نزار

خیلی قشنگه

من قسمت اول دیدم بعدش دیگه حوصلم نشد گفتم بذارم همش بیاد

خوبه

خیلییییی قشنگهههههه

اره خیلی قشنگه

عالیهههههههه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی