اولا خوب بود الان مسخره شده
کاملا مسخره شده خداروشکر فصل دوم ولش کردم ... حیف وقت
مننننن
ولی اینکه جای فاتح اومده خیلی بی مزه شد☹️
اولا قشنگ بود ولی این فصلش خیلی بد شده من دیگه نگاه نمیکنم
عوضش گوزل و فضیلت خانوم خیلی خوبه
قشنگه خیلی ولی یکم مزخرف شد یکی اینکه دعا مرد و فاتح عوض شد
مزخرف
صد تا بازیگر عوض کرده
میخوان از فیلم جدا شن همه میرن مثلا خارج یا میمیرن
الانم که فاتح یکی دیگه اومده جاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.