شاید چشم خورده
پسر منم اکثرا ارومه وقتی دیگه به جیغ و گریه میندازه میفهمم چشم خورده
اسپند دود میکنم صدقه میدم یا میگم نذر شو بگیرن یاهم تخم مرغ
چند کیلوه ماشالله تپل خان
من قطره های زیادی تو این سن امتحان کرده بودم چندان کارساز نبود یه دوره داره باید تموم بشه ولی وقتی خیلی اذیت میشد یکم بهش شبا میکسیچر خارجی میدادم
یه عرق شیرین از عطاری بگیر بده بچت روزی یه قطره چکان نفسش راحت میشه
دایمیتیکون بده بهش.برای دلدرد عالیه.مرتب ورزش بده پاشو تا نفخش خارج بشه
منم همین طور 😭😭
وای خداااا چه جیگریه 😘😘 شربت گریپ واتر بگیر بهش بده شاید دلش پیچ میزنه .من که هرموقع به پسرم میدم خوب میشه راحت میخوابه
شاید دلش درد میکنه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.