۱۰ پاسخ

اووه من هنوز ۴ میبندم ۶ بزرگه براش عزیزم

من هنوز رو ۵ام ۶بزرگه حالت اویزونه وسط پاش گودی کمرم دازم دستشویی میزنه بیرون با ۶

شورتی کلا خودش نم میده من استفاده کردم چند باری

من 6 میبندم 5 روشکمش رد کش مینداخت

من پسرم از ۱۰ ماهگی هفت بستم اصلا رو وزنی که مینویسن حساب نکن ربطی نداره پسرم از ۹ کیلو اونو بستم اگه جا بندازه رو پاش و پس یده یعنی کوچیکه

احتمالا بزرگه که پس میده ۵ ببند من پسرم ۱۱/۵۰۰ هست ۴ می‌بندم خیلی هم عالیه

مند6 میبندم جمع میشه بین پاش

من ۷ میبندم
وقتی نم میده یعنی کوچیکه
رو بسته ی سایز ۷ نوشته ۱۷ کیلو به بالا
نیکان به این وزن نرسیده و خیلی فاصله داره
اما خب این سایز مناسبشه
۶ روز شکمش خط مینداخت
منم ۷ استفاده میکنم

فکر کنم باید ۴ ببینی ۶ بزرگ باشه

روش زده از وزن چند تا چند

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی