اووه من هنوز ۴ میبندم ۶ بزرگه براش عزیزم
من هنوز رو ۵ام ۶بزرگه حالت اویزونه وسط پاش گودی کمرم دازم دستشویی میزنه بیرون با ۶
شورتی کلا خودش نم میده من استفاده کردم چند باری
من 6 میبندم 5 روشکمش رد کش مینداخت
من پسرم از ۱۰ ماهگی هفت بستم اصلا رو وزنی که مینویسن حساب نکن ربطی نداره پسرم از ۹ کیلو اونو بستم اگه جا بندازه رو پاش و پس یده یعنی کوچیکه
احتمالا بزرگه که پس میده ۵ ببند من پسرم ۱۱/۵۰۰ هست ۴ میبندم خیلی هم عالیه
مند6 میبندم جمع میشه بین پاش
من ۷ میبندم
وقتی نم میده یعنی کوچیکه
رو بسته ی سایز ۷ نوشته ۱۷ کیلو به بالا
نیکان به این وزن نرسیده و خیلی فاصله داره
اما خب این سایز مناسبشه
۶ روز شکمش خط مینداخت
منم ۷ استفاده میکنم
فکر کنم باید ۴ ببینی ۶ بزرگ باشه
روش زده از وزن چند تا چند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.