مامانایی باردار برا یبوست چیکار میکنید راه حلی دارید بگید؟؟

۸ پاسخ

من کارمو با آلو و انجیر راه میندازم

دکتر من گفت هر روز گلابی بخور

تنها چیزی ک منو از شر یبوست نجات داد شربت مگنی میلک برا زنان بارداره شربتو با اب مخلوط میکنم میخورم راحت شدم
الو وانجیر کیوی اینا بیخوده

میتونه بخاطر اهن باشه قرص اهن عوض کن
با مشورت دکتر
چون واسه من اینجوری بود

خشکه زردآلو و آلو بخور
خوده زردآلو تازه هم الان اومده اونم خوبه
خاکشیر تو اب گرم بریز با عسل شیرین کن بعد بخور
(خاکشیر تو اب سرد بیشتر یبوست میاره)

دکتر برای بارداری قبلم بهم شربت لاکتولوز داد

دقیقا من الان درگیرشم خیلی بده اگه داری به منم بگو

گوجه سبز تا میتونی بخور.پر زردآلو خیلی خوبه.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان کیان✨️🐣 مامان کیان✨️🐣 هفته سی‌ویکم بارداری