خانوما میخام چاق شم فردا قرص گین اپ بخورم ضرر ندار؟

۱۱ پاسخ

داره سریع چاق می‌کنه سریع برمیگرده و باعث ریزش موی شدید میشه در حدی که کچل شی

کورتون داره .باد میکنی.عوارض خالی.خوکشیه باکلاسه.ممکنه عوارضش ۵سال بعد بیفته بیرون و استخون ها از داخل سیاه بشه ‌.به چ قیمتی

نخورییی. وحشتناک به کبدت آسیب میزنه. دخترخالم خورده بود

یکی میشناسم گف خوردم بعد۳روز بیمارستانی شدم نمیدونم دیگه

مگه سلامتیتو از سر راه اوردی دختر

قرص گلکسی فت بخور عزیزم من جاریم تو بهداشت کار میکنه چاسه ذخترش گرفته بود خیلی خوب بود منم خوردم هیچ عوارضی هم نداشت عالی بود

میگن ۴۰گیاه خوبه منم میخام بخرم میخام۲۰ کیلو زیاد کنم

من آرزوم اینه لاغر بشم اما نمیتونم سخته

اره من خوردم چاق شدم عوارض هم نداره
ولی چاق بشی لاغر کنی خیلی سخت میشه من الان به این درد دچارم

یکی از فامیلام داره میخوره چند ساله الان چیزیشم نشد.‌منم می‌خوام بخورم ولی شوهرم نمی آره

دوستای من چندتاشون خوردن تعریف میکردن عوارضیم نداشتن فعلا

سوال های مرتبط