۴ پاسخ

پسر منم دیشب‌سنتی ختنه کردیم دیشب تا صبح گریه کرد درد داشت من دیگه مردم خودم از بس باهاش گریه کردم.. ولی خداروشکر از صبح بهتر شد دیگه از ظهر کلا درد نداره پاهاشم تکون میده قشنگ پمادشم‌میزنم حتی درد نمیگیره..

براش شیاف بزار حتما

ببخشید روش سنتی چجوریه من تا حالا نشنیدم

عزیزم همون روز اول سخت هست دیگ سعی کن پاهاش آروم بگیری تکون نده یا یه قنداق شل ببند

سوال های مرتبط