۸ پاسخ

انجیر خشک بخور زود خوب میشی.اگه نداری شیاف گلیسرین بذار نیم ساعت بعدش برو دستشویی

برگ زردالو یا انجیر خیس کن بخور
البته من رب انارخوردم عالی بود

بخاطر قرص کلسیم یبوست میگیرم دلدرد میشم
بعد این روزا هر روز شیر موز میخورم دو لیوان
دیگ یبوستم میره وقتی میخورم

منم امروز اینطوری بودم نفخ الانم معدم درد میکنه

من از اول بارداری یبوست داشتم تا هفته قبل…الان هرشب جوشونده عناب و به میخورم خیلی خیلی خیلی نرمال شدم…

برای یبوست پودر عناب بخور

انگار من هم اینجوری شدم تموم شکمم درد میکردامروز نفخ هم داشتم

احتمالا ببخشید اسهال شدی اما اولش یبوست داری باید صبر کنی تا دستشوییت بیاد تا دلت سبک شه منم یه وقتایی اینجوری میشم

سوال های مرتبط