ی ربعه سیاف زدم چرا تبش نمی افته؟؟
#تب#الرژی#,سرماخوردگی

۵ پاسخ

پوشکشو باز کن

پاشویه کن ، صورتش با دستمال مرطوب خیس کن، رو قفسه سینش ،زیر بغلش همینجور
ولی دستمال سرد نباشه بچه لرز کنه، باید ولرم باشه

اگه ویسک یا ویکس هست اگه داری بزن وسط چسب زخم بزن به پیشونیش تب دختر من رو اینجوری هم پایین میومد من همه چی رو امتحان کردم

پیاز حلقه کن کف پاش با جوراب
شیافم ۳۰ دقیقه بعد تازه ب جونش میشینه

یک ساعت طول می‌کشه

سوال های مرتبط