۳ پاسخ

منم پسرم همین وضعیته....تنها چیزی که میلش می‌کشه ماکارونی هست...دیگه نه صبحانه نه نهار نه شام....غذا میببنه دستم گریه می‌کنه..جلوش میزارم پرت می‌کنه... خستم دیگه...خسته

عزیزم شاید دندونشه که اذیته پسر من اینجوری هروقت غذا خورد چند روز بعد دیدم لثه هاش ورم کرده

ببردکترشربت اشتهابده

سوال های مرتبط