۷ پاسخ

دکتر من گفته اصلا نرو اول زنگ بزن باهم بریم تا دس کاری نکنن اونجا ماماها

نه اول معاینه میکنن با دکترت هماهنگ شو اول

فک نکنم طبق تجربه زایمان اولم میگم تو بیمارستان مایعنه میکنن
من دکترم گفت سزارینی رفتم بیمارستان میگفتن تو میتونی طبیعی زایمان کنی

معاینه میکنن منم سزارین ام هر دفعه هرچی شده معاینه کردن

نگاه میکنن ببین واقعا لکه اگر داشتی بعد زنگ میزنن ازش میپرسن چیکار کنن

برای من 20 میلیون پول گرف تو بیمارستان دولتی

اگه سزارین دومی برای دومم پول میگیرن

سوال های مرتبط