۷ پاسخ

لکه قهوه ای یا خون قرمز؟؟

منم شنیدم اول دردت بگیره بعد برو بیمارستان
برا منم دعا کن نی نی بریچ باشه زایمان سزارین کنم 😘😘

نه نرو بزار دردات شروع بشه دوش بگیررابطه داشته باش.منم مثل تو بودم دردام کشیدم موقعی که رفتم۴سانت بازبوددوساعت فول شدم

میتونی واسه معاینه بری پیش یه ماما خصوصی

ورزش و دوش آب گرم بگیر پیاده رویی زیاد

نه بزار دردات بگیره الان بری اونجا بستری بشی اذیتت میکنن من دیروز یکم لکه بینی داشتم وهم درد داشتم رفتم همش معاینم میکردن خیلی سختم بود

ن حتما برو زود حتما

سوال های مرتبط