سلام عزیزم انومالی تاخیری بهش بگین یه سری از مشکلات دیررس توش بررسی میشه چون بچه دیگه تقریبا کامله بررسی میکنن خیلی کار خوبی کزد نوشتن حتما انجام بده عزیزم من دکتر خودم برای من ننوشت منم گفتم کلی شاکی شد نمیخواد ولی من خودم میخوام انجام بدم چون مجوز سقط قانونی تا ۱۹ هفتس اکثر دکترا نمینویسن بعد اونم که سونورشد فقط هست چیزی از مشکلات و بررسی نمیکنن پس انجام بده خیالت خیلی جمع میشه
انومالی رو برو...انتی فقط موارد مربوط ب سندروم رو چک میکنن ....اما انومالی همه اعضای بدن و چک میکنن که رشد کرده باشه و اصلا وجودداشته باشه و مشکلی نباشه...
همه ازمایشات وسونو ها واجبه اگه واجب نبود که نمیگفتن انجام بدید🙂↕️
سلام گلم اگر غربالگری اول رو رفتی NT
هم آزمایش رو هم سونوگرافی رو رفتی
به دکتر نشون دادی اگر گفت همه چی اوک هست دیگه نمیخواد دومی و سومی رو بری چون خودم NTهمه چی خوب بود دیگه دکترم گفت دومی رو دیگه نرو
انجام بده بهتره خیال خودت راحت میشه مال رشد بچه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.