خانوما غربالگری سوم براچی هستش...
واجبه بریم یانه

۵ پاسخ

سلام عزیزم انومالی تاخیری بهش بگین یه سری از مشکلات دیررس توش بررسی میشه چون بچه دیگه تقریبا کامله بررسی میکنن خیلی کار خوبی کزد نوشتن حتما انجام بده عزیزم من دکتر خودم برای من ننوشت منم گفتم کلی شاکی شد نمیخواد ولی من خودم میخوام انجام بدم چون مجوز سقط قانونی تا ۱۹ هفتس اکثر دکترا نمینویسن بعد اونم که سونو‌رشد فقط هست چیزی از مشکلات و بررسی نمیکنن پس انجام بده خیالت خیلی جمع میشه

انومالی رو برو...انتی فقط موارد مربوط ب سندروم رو چک میکنن ....اما انومالی همه اعضای بدن و چک میکنن که رشد کرده باشه و اصلا وجودداشته باشه و مشکلی نباشه...

همه ازمایشات وسونو ها واجبه اگه واجب نبود که نمیگفتن انجام بدید🙂‍↕️

سلام گلم اگر غربالگری اول رو رفتی NT
هم آزمایش رو هم سونوگرافی رو رفتی
به دکتر نشون دادی اگر گفت همه چی اوک هست دیگه نمیخواد دومی و سومی رو بری چون خودم NTهمه چی خوب بود دیگه دکترم گفت دومی رو دیگه نرو

انجام بده بهتره خیال خودت راحت میشه مال رشد بچه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۵ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان جوجو نیلو مامان جوجو نیلو هفته هجدهم بارداری