غربالگری سوم نداریم
غربالگری سوم نداریم اصلا بعد انومالی ی سونو رشد هس
قیمت ابزار ها ، یه قسمت هست به اسم مراقبت های بارداری ، برو اونجا اون آزمایش ها و سنو هایی که انجام دادی رو علامت بزن تاریخ بزن بهت دقیق میگه کی بری برای آزمایش های دیگه
غربالگری سوم تا حالا نشنیدم ولی من انومالی 17 هفته و 3 روز رفتم دکترم گفت 22 هفته بیا برا انومالی دوم.الانم که گفته اخر اردیبهش بیا برا سونو فکر کنم ان شالله میشم 30 هفته
دکتر من گفت لازم نیست فقط گفت۲۸ هفته برو سونو رشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.