غربالگری سوم ک میگن باید چند هفته بریم ؟؟؟؟بعد انومالی هست

۵ پاسخ

غربالگری سوم نداریم

غربالگری سوم نداریم اصلا بعد انومالی ی سونو رشد هس

قیمت ابزار ها ، یه قسمت هست به اسم مراقبت های بارداری ، برو اونجا اون آزمایش ها و سنو هایی که انجام دادی رو علامت بزن تاریخ بزن بهت دقیق میگه کی بری برای آزمایش های دیگه

غربالگری سوم تا حالا نشنیدم ولی من انومالی 17 هفته و 3 روز رفتم دکترم گفت 22 هفته بیا برا انومالی دوم.الانم که گفته اخر اردیبهش بیا برا سونو فکر کنم ان شالله میشم 30 هفته

دکتر من گفت لازم نیست فقط گفت۲۸ هفته برو سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی