۴ پاسخ

من از فرنی ساده شروع مردم بعدش خریره بعدش پوره میوه بعدم پوره سیب زمینی و دال عدس انشاللع هفته دیگه سوپ و سرلاک بدم

زوده نکن معدش خراب میشه

الان زو دنیست ؟؟
باید ۶ماهگی شروع کنی

آب برنج عنبر میتونی بدی
فرنی میتونی

سوال های مرتبط