جوجه کباب و کوبیده هم خیلی خوبه
بستنی قندش بالاس پروتئنی باید بخوری مخصوصا کباب مرغ من امتحان کردم اخرین سونو دخترم ۳ کیلو خورده بود بدنیا اومد بود ۴۳۰۰ فقط هم بخاطر کباب ک دکترم گفت خوردم
خیلی نخوری قند بگیری
۲ ماه آخر بچه حسابی وزن میگیره
عزیزم فقط بستنی برا وزن گیری اکتفا نکن چون قندش بالاعه
پروتئین بخوری بهتره
من از ۲۸هفته تا الان دارم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.