۹ پاسخ

سلام مامانا
من هفته 25 بارداری هستم تا آخر بارداری چند سونو باید انجام بدم

اولی تو ۳۸ هفته و ۴ روز سزارین شدم دومی هم ۳۸ هفته و‌۱ روز انشالله نوبت دارم

من دومی رو ۳۸هفته و ۳روز سز شدم...اولی رو ۴۰هفته و ۱روز‌‌...

من بچه دومم 41 هفته به زور آمپول فشار زایمان کردم. دردم نمیگرفت😐

اصلا ربطی به زایمان اول و سوم نداره
به ژنتیک شما و فعالیت هاتون مربوطه
من فرزند اولم هم ۳۸ هفته دنیا اومد، فرزند سوم ام همینطور
یکی از آشنا ها هر سه فرزندش ۴۰ هفته رو کامل کردن بعد اومدن

من سزارین ۳۸هفته م

من بارداری اولم ۳۸هفته سزارین

دومی ۴۰هفته رد کردم بدنیا اومد برا سومی ۳۹هفته ترسیدم مث قبلی دیر بیاد با زور قرص بدنیا اوردمش که نمونه😂جاش خوب بود انگار ایشالله این زود بیاد نمونه مث الو خیس خورده بشه 😂

بنظرم خیلی کم کسایی هستن که به ۴۰بکشن اکثرا ۳۸به بعد زایمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری