۶ پاسخ

منم استرسشو دارم واقعا

کااااملا واکسن راحتیه😊ن نیاز ب حوله سرد وگرم داره ن دادن قطره...دختر من ک اصلا تب نکرد

میگن راحته

از الان به فکر واکسن یکسالگی هستی، در لحظه زندگی کن، واکسنش خیلی سبکه

۲ تا یکی ب دست یکی ب پا

ما چند روز پیش زدیم خیلی سبک بود
فقط تا رسیدیم ب ماشین گریه کرد تموم شد

ی دونه ب دست میزنن

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی