۴ پاسخ

کمر و شکم هیچوقت ویکس نزنید اطراف کی بو به جنین میرسه نباید بزنید
زن عمومامانم 9ماه بوده شکمش ویکس زده ماه درد بوده گفته دردشکم دارم یکم ساده مدله ادمه شکمش میگیره ویکس میزنه بچه توشکمش مرده بود خفه شده بود

هرچیزی رو باور نکنید توروخدا🤨

من یباربه پام زدم

🫤🫤
من که از اول بارداریم هرروز میزنم به سرم و حتی بوش می‌کنم خیلی دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد