کمر و شکم هیچوقت ویکس نزنید اطراف کی بو به جنین میرسه نباید بزنید
زن عمومامانم 9ماه بوده شکمش ویکس زده ماه درد بوده گفته دردشکم دارم یکم ساده مدله ادمه شکمش میگیره ویکس میزنه بچه توشکمش مرده بود خفه شده بود
هرچیزی رو باور نکنید توروخدا🤨
من یباربه پام زدم
🫤🫤
من که از اول بارداریم هرروز میزنم به سرم و حتی بوش میکنم خیلی دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.