۶ پاسخ

خدا رو شکر که دیگه وصل نمیشه
همه ی مردای پایبند و غیر پایبند رو هوایی و چشم کثیف کرده بود

اون همه آدم دیگه نیستن از اکانتاشون استفاده کنن پس به جهنم ببندن خبر مرگشون ما هم دیگه نمیخوایم و پول فیلتر شکن تو جیب اینا نمیریزیم

قبل اینکه ببندنش خودم حذفش کردم مضخرفو

وصله عزیزم ولی با ک ا ن ف ی گ پ و ل ی

من از اولش خوشم‌نمی‌آمد ازش نصب هم نکردم الانم دل تنگش نیستم

از کجا می دونید شما؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️شاهان♥️ مامان ♥️شاهان♥️ ۵ سالگی