۴ پاسخ

من خودم بچه بودم باخواهرم این کارو زیاد میکردم اینم ازبچگیه بزرگتر که بشن ازسرشون درمیاد

گیس و گیس کشی 😅

پسر منم تازگی مو خواهرشو میکشه نمیدونم چه طوری به ذهنش رسیده😅اما تازگی موهاشو میکشه دعواهاشون شدیدتر شده دخترمم میره راند تلافی

ببینم بچه ای موی بچمو میکشه منم موهاشو میکشم. بیخود میکنه بکشه😂😂😂

سوال های مرتبط