چند روزه یبوست هستم خیلی اذیتم هرچی میخورم درست نمیشم

۸ پاسخ

دم کرده گل محمدی آب رواتیشه فقط دو لیوان بیشتر نخوراسهال میشی

قرص سی لاکس بگیرروزی یه دونه بخور گیاهی ازداروخونه بگیر

قطره سنا گل از داروخونه بگیر از این بهتر چیزی نیست

انجیر.گل محمدی.گوجه

اب‌ زیاد بخور‌. شیره انگور‌.‌.شیاف‌ گلیسرین

کمپوت گلابی اب رو اتیشه

قرص سیلاکس دو تا بایک لیوان آب ۱۲ ساعت بعد تخلیه

انجیر و خیس کن با اب جوش بزار چند ساعت بمونه بعد کلش و بخور خوب میشی

سوال های مرتبط