من تازه رفتم تو ۲۹هفته طبیعیه خیلی تند تند گرسنم میشه؟؟

۴ پاسخ

شاید قندت پایینه

منم همینم آنقدری ک واسه غذا بغض میکنم درصورتی ک تازه خوردم مثلا
اصلا ن اوایل بارداری ویار داشتم ن دلم چیزی میخواست ن هیچ علائم دیگ ای
ولی یهفتس هرچی میخورم سیر نمیشم
قابلیت اینو دارم ک نیم ساعت بعد نهار دوباره نهار بخورم در این حد

اره دیگه الان‌اوج رشد بچه اس

منم همینم ضعف میرم چشام سیاهی میره کلن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی