خانوما‌برای تشکیل قلب جنین چی‌خوبه؟

۴ پاسخ

اول خدا باید بخواد توکل بر خدا هرروز سوره یاسین نذر چله سوره یاسین
شبا شیر و خرما ،بادوم ، ماهی قزل الا ، اسفناج ، انار رب انار

اب انار ،به ، سیب ،

بادام درختی.مویز.
ایناخونرسانی به جنینوبیشترمیکنه و قلبش تشکیل میشه

والا من به دکتر اینو گفتم گفت الان ربطی نداره گفت اگه نطفع خوبی باشه تشکیل خودش میشه گفتم اخه میگن انار خرما بادام درختی گفت ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی