۱۴ پاسخ

من گردو خرما و شیر خوردم
سر ۶ هفته و ۵ روز رفتم سونو تشکیل شده بود و گفت رشدش خوب بوده ۷ هفته و ۱ روزه سنش
و اینکه بیشترم به پهلوی چپ میخوابیدم نمیدونم تاثیر داشته یانه ولی میگن باعث خونرسانی بهتر میشه واسه رشد خوبه

بادوم شیر خرما

بادام گردو خرما شیر تخم مرغ

بادوم درختی

نمیدونم توکل برخدا.انشاالله خداهیچ بنده ای راناامیدنکنه

اگه خدا بخواد وسالم باشه تشکیل میشه عزیزم.خودتو درگیر این چیزا نکن.
نمیگم چیزی نخوریا،نه😅
ولی عادی باش.استرس نگیر
گرمی ام نخور

شیر
گردو
بادام
به
سیب
گلابی
سردیجات بیشتر مصرف کردم
ادویه به هیچ وجه

توکل بخدا ذکر صلوات خاصه فاطمه زهرا

خرما بخور

هچی خرما هم نخور خوب نیس زیاد

من چیزی نخوردم

الان ۷هفته هستم استرس دارم

سلام من خرما شیر و بادام خوردم و هشت هفته رفتم برای سونو تشکیل قلب

بزن تو اینترنت کلی نوشته بخون

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️🌹 مامان دونه برف❄️🌹 هفته دهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فسقلی😍 مامان مامان فسقلی😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری