۵ پاسخ

به بخور

من از قبل بارداری خوردم ،الانم باید بخوری،و بادام گردو توت،خرما روی دوتا،انجیر،انجیر خیلی عالیه،فقط زیاد نخوری اسهال بشی،انجیر یکم روان کنندست،انار،آب انار

من اسید فولیک استقاده میکردم البته چند ماه قبل از اینکه باردار بشم هم مصرف میکردم اسید فولیک رو

خرما،انار،گلابی،بادام
اسید فولیک هم لازمه

خرما و بادام اسید فولیک هم باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان عشق جان مامان عشق جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اورهان 🩵 مامان اورهان 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد