خانما اسید فولیک رو جند میلی و تا کی خوردین؟

۴ پاسخ

دکتر من برام ید فولیک نوشت میخورم

تا ۱۶ هفته باید خورده بشه عزیزم

من چون خیلی کم خونم پنج میل میخورم

هم هفته ایم رفیق درخواست بده😍من درخواست هام پره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری