لاکسی ژل خیلی خوبه
شیاف بیزاکودیل بگیر چند باری استفاده کن بعد سعی کن آب زیاد بخوری سبزی با غذا و سوپ واینا
روغن کرچک قرصشم بخور تا شکم کار کنه.پماد انتی هموریید بگیر بمال تا زخم خوب شه
یه دونه شیاف گلیسرین بذار درجاشکمت کارمیکنه بدون درد وهیچ اذیتی بعدشم برام دعاکن خواهش میکنم🙏
لاکسی ژل ( شیر منیزیم) بگیر سر بکش نصف شیشه رو .. با کلی آب... بعد یه ساعت خوب میشی
صبحا دو لیوان آب گرم بخور
آلو بخور قیسی بپز هم ابشو بخور هم خودشو گرم بخور سریع کارتو راه میندازه
آخ من۱ماه اینطوربودم اینوخوردم بهترشدم
عزیزم رفتی دستشویی آب داغ بیگیر. که راحتر دفع کنی
زیره سیاه دم کن یکی دو لیوان بخور بعد یه آجر رو داغ کن جوری که نسوزی بپیچ داخل پارچه یا حوله بشین روش و آب هم تا چند روز گرم بخور که یبوستت بیشتر نشه .کلا غذاها و میوه های ملین بخور .
تخم بارهنگ داری بجوشون بزار از داغی بیفته بخور تلخ هست چاره ایی نیست .
حتماااا پماد آنتی همورویید رو مدام استفاده کن .آش رو با سرکه بخور . آش آلو اسفناج درست کن بخور .تمبر هندی بخور .
شیاف بیزاکودیل استفاده کن و به فاصله 6ساعت یه بار قرصشو بخور .
منم بعد از زایمان پسرم همینجوری شده بودم تا این که چند روز بعد از هر وعده غذا چند تا آلوی سیاه و زرد میخوردم خدا رو شکر با همونا خوب شدم
پودر پیدرولاکس، عالیه
شیاف بزن
شیاف بیزاگودیل بگیر بذار
بعد اونم ملین زیاد بخور
شیاف آنتی هیموروئید بزار آب رو آتیش
واسه من خون میآمد خیلی بد بود گذاشتم خیلی زود آمد بعد دفع هم دوباره بزار تا اگه زخم شدی جمع کنه
غذاهای ملین بخور آب گازدار بخور عالی
شیاف گلیسیرین نداری ازهمونی که واس دخترت استفاده میکردی ازاون بزن،پودرپیدرولاکس بخریاآلووخاکشیر،تخم شربتی،دمنوش گلمحمدی
از داروخونه شیاف بگیرین
سر صبحی ناشتا سرکه سیب حتما ۲ ق با ا لیوان اب قاطی کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.