عزیزدلم درخواست دوستیم قبول کن .منم دخترم مشکل قلبی داره خوبه که باهم بتونیم ارتباط داشته باشیم تا بهم دلگرمی بدیم اگه مایل باشی گلم
دختر منم قدش ۸۱ و ریزه هر مکملی بگی دادم فایده نداشته
البته الرژی داره بنسبت بهتر شده ولی کامل نه
دقیقا مثل دختر منه 😔قد دختر منم ۸۰ وزنش ۱۰۵۰۰ چند ماهه رشدی نکرده دیگه نمیدونم چیکار کنم جدیدن اشتهاشم کم شده
عزیزدلم منم دخترم همینه ناراحت نباش گلم
پسر من اوایل به شدت بد غذا بود بد غذا که چه عرض کنم فقط شیر خشک میخو رد تا ۱۹ ماهگی هیچی هیچی جز شیر خشک نخورد از شیر خشک گرفتم یکم اشتها بهتر شد ولی بازم بد غذا بود فقط در حد نیمرو اینا بود در روز کلا شاید یه تخم مرغ میخورد و یه سیب درختی ولی از وقتی پیش مشاور تغذیه بردم عالی شده
اشتهاش چطوره ؟؟ ببین بعضی بچه ها هستن با وجود اشتهای خوب رسد نمیکنن بعضی بچه ها هم هستن که فوقالعاده بد غذان که اونام رشد ندارن دخترت جز کدوم دسته س ؟؟؟در طول روز برنامه غذاییش چیه
دختر منم همینطور بود
اما بهش شربت مولتی سانستول دادم عااالی بود
چندماه پیش ۹ کیلو هم نمیرسید
ماشاالله اشتهاشو زیاد کرد
الان دوسال هشت ماهشه ۱۳ کیلوعه قدش هم۹۳
وای خواهر بخدا من میخام دق کنم دختر منم بشدت لاغر کم وزن
بچه های مردم نون خالی میخورم وزنشون ۱۴ .۱۵ هست منم خودمو نابود کردم این بچه وزن نگرقت
تاپیکاتومیبینم عمیقا ناراحت میشم برات، پسرمنم قدو وزنش کمه و زیر نموداره هرکاری بگی انجام دادم اما رشدش افتضاحه، نمیدونم چرا بعضی از بچه ها با وجود تغذیه عالی وزنگیریشون کمه اما بعضی بچه ها با کوچیکترین چیزا رشدشون خوبه، انشاالله هم دخترشما هم پسرمن یهو رشد کنن و ما ذوقشو بکنیم
شاید آلرژی داره بدنش غذا جذب نمیکنه ی فوق تخصص آلرژی ببر آزمایش بنویسه براش چک کن
خواهرزاده من اینجوری بود به گلوتن آلرژی داشت وقتی جلوشو گرفتیم تازه شروع به رشد کرد
تیروئیدشو چک کنید
شربت ب ب وینک برای اشتها
چکاپ کامل بده زیر نظر دکتر فوق تخصص غدد کودکان
عزیزم من پسرم ۲۱ کیلو هستش
نمیگم خوبه الان اضافه وزن داره
اما بچه ی من بخاطر نوع مشکلی که تو زایمان برای من بود نباید وزن زیاد میگرفت وقتی به دنیا اومد ۲۴۰۰ بود، از وقتی به غذا خوردن افتاد سیب زمینی، ماکارونی و برنج این سه تا قلم حتما یکیش تو برنامه غذایی روزش بود، نشاسته خیلی کمک کرد برای چاق شدنش.
حالا انقدر شد که از اینور افتادم دارم رژیمش میدم😁
منک روانی شدم از غذا نخوردن بخدا اصلا از ذهنم دور نمیشه 😭😭😭😭
ببین من هروقت غذا میدیدم نمیخوره ، بستنی میدادم یا شیرینی خامه ای یا کیک تا جبران کنه
خیلی قدش کمه
بستنی زیاد بده عالیه
عزیزم حتما از طریق متخصص غدد پیگیر شو
وزنش چنده مگه
وای میدونم خیلی سخته
وزنش چنده
مگه وزنش چقده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.