۳ پاسخ

عزیزدلم شما باید مجدد بتا بدید ببینید افت کرده یا نه. اگه افت کرده دیگه شیاف گذاشتن فایده نداره.

بله دوست من تا اخر خونریزی داشت الحمدالله بچه اش سالم

بله من.از چهار هفته لکه بینی شدید داشتم.تااخرش.البته به خونریزی نرسید مدام شیاف میذاشتم

سوال های مرتبط

مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری