عزیزدلم شما باید مجدد بتا بدید ببینید افت کرده یا نه. اگه افت کرده دیگه شیاف گذاشتن فایده نداره.
بله دوست من تا اخر خونریزی داشت الحمدالله بچه اش سالم
بله من.از چهار هفته لکه بینی شدید داشتم.تااخرش.البته به خونریزی نرسید مدام شیاف میذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.