عزیزمشایدویروس جدید گرفته
اگه باز تب کرد فردا ببر دکتر
پاشویه کن حتما
شیافاستامینوفن بذار اگه کم نشد
یه قطره چکون کمه فک کنم
حداقل یکساعت تا تبش بیاد پایین
پوشکشم در بیار پاشویه کن با اب ولرم و گلاب سر ران خصوصیشو سینه زیر بغل پیشونیش.بعدشم قطره تو این سن اثر نمیکنه شربت پاراکید باید بدی
تب چند بود یک ساعت صبر کن فعلا
پاراکید کم دادی
الان دیگ باید شریت بدی
حداقل یک قطره چکون باید میدادی
دوتا هم لازم بود اگ خیلی داغه
من به پسرم دوتا قطره چکان کامل پاراکید میدم یکی که جواب نمیده زیاد
تبش رو نیم ساعت دیگه رو بگیر پاراکید اکه تا اون موقع جواب نداد میتونی بهش بروفن بدی و پاشویه هم بکن لباسش رو کم کن و اینکه اگه بازم پایین نیومد یه شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار
عزیزم دیگه بزرگ شده پارکید دیگه خیلی کمتر جواب میده شربت استامینی فون بده حالا که پارکید میدی یه قطره چکون کامل بده گلاب بزن به دست و پا و زیر بینیش خیلی زود میاد پایین
شاید بخاطر دندونه
سلام عزیزم استرس نداشته باش حوله نمدار کن بزار رو بدنش جاهایی که داغه اگر میدونی خیلی تبش بالا شیاف تب بر اگر داری بزن براش معمولا پاراکید 15دقیقه 20 دقیقه بعد باید عمل کنه 1 قطره چکان هم 25 قطره هست زیاد نیست ب سن دخترت
تبشو بگیر ببین چنده دختر منم چندروز پیش داغ بود ولی تبش گرفتم36بود
تنشویه کن تو ابت یکم گلابم بریز
نه صبر کن یه ربع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.