۶ پاسخ

برامنم چن باری اونطوری شده ازدرد نتونستم تکون بخورم

یبوست نداشتی؟

واسه منم دقیقا همونجا وقتی بچم خودشو سفت میکنه شدید درد میگیره یه چند دیقه بعد ول میکنه طبیعیه عزیزم

ی موقع یبوست نداری چون یبوست باعث درد همین ناحیه میشه

نه گلم یکم اروم نوازش کن طبیعیه

نی نیت نیست احتمالا؟ چون بعضی وقتا خودشونو ی سمت سفت میکنن احساس درد میکنی

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی