۱ پاسخ

هنوز ۱۹ سالته زیاد با بدنت ور نرو عزیزم...
۱۹ سالگی بدن جوونه و یه تلاش کنی با ورزش و رژیم لاغر میشی.‌با تزریق این‌چیزا فقط معدت رو سرد میکنی و بعدها برای بارداری بعدی باید کلی دوا درمون کنی.
صبور باش تا ۶ماه لاغر میشی اگر نشدی بچت غذاخور شده میتونی رژیم درست بگیری و بری باشگاه.
گول بلاگرای دوزاری اینستا رو نخور...
خودتم با کسی مقایسه نکن...
قند و نوشابه رو حذف کن. صفر تا صد کارای بچه رو تا جایی ک میتونی خودت‌کن. شیر خشک نده تا زودتر لاغر بشی

سوال های مرتبط

مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی