هنوز ۱۹ سالته زیاد با بدنت ور نرو عزیزم...
۱۹ سالگی بدن جوونه و یه تلاش کنی با ورزش و رژیم لاغر میشی.با تزریق اینچیزا فقط معدت رو سرد میکنی و بعدها برای بارداری بعدی باید کلی دوا درمون کنی.
صبور باش تا ۶ماه لاغر میشی اگر نشدی بچت غذاخور شده میتونی رژیم درست بگیری و بری باشگاه.
گول بلاگرای دوزاری اینستا رو نخور...
خودتم با کسی مقایسه نکن...
قند و نوشابه رو حذف کن. صفر تا صد کارای بچه رو تا جایی ک میتونی خودتکن. شیر خشک نده تا زودتر لاغر بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.