سلام مامانای عزیز میگم ک برای تشکیل قلب کی برم سونو؟

۳ پاسخ

شیش هفته ۴ روز اکثرا تشکیل شده

هفته 8 ک کامل شد

تا ميتونى دير برو هفته هاى ٨ و ٩ و نزار اصلا سونو واژينال انجام بدن من زود رفتم و بعد سونو افتادم به خونريزى :)

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری