۲۴ پاسخ

من دستگاه گذاشتم

ما که از اول جلو گیری طبیعی داشتیم از این به بعدم همین کارو میکنیم شوهر من از اونایی که بیسکوییت رو به موقع از چایی بیرون میکشه کارش درسته 😁البته اگه یهو قسمت شد نی نی دومم بیاد شیره به شیره بدمون نمیاد

من میرم دستگاه میزارم دیکه هم بچه نمیخوام دو تا بسته

ولی بعد دختر ۵ سال جلوگیری طبیعی داشتشم

من ولی دوس ندارم اختلاف سنی بچه هام زیاد باشه🥹

من دوست دارم بعد از سه سال دوباره یه نی نی دیگه بیارم

من ۵ سال جلوگیری طبیعی بودم،اما بعد زایمان حتما یه روش مطمئن تر رو انتخاب میکنم

خیلی همدردیم 😂😂😂😂هم دوتا پسر
هم این مورد
منم نمی‌دونم چیکار کنم از اینورم از دستگاهم میترسم

ما ک جلو گیری طبیعی داشتیم قبل بارداریم بعد بارداریم هم تصمیم دارم تا سه با چهار سال جلوگیری کنم بعد اقدام کنم برای بچه دوم و دیگه تمام دفترش ببندم

انشالله یک سال بعد دنیااومدن بچه دوباره یکی دیگه میاریم...تااونموقعم جلوگیری با کاندوم

من تا ۵ سال بچه نمیخواستم
با کاندومم رابطه داشتیم ولی سر ۱۸ ماه حامله شدم
کاندومم پاره نبود ، مریم مقدس طور 😂

من اختلاف سنی زیاد دوسندارم ولی خیلی زود هم دوسندارم شوهرمم کاندوم و طبیعی دوسنداره محبورم بفکر راه حل باشم دختر عموم ماما میگ ای یو دی بزار

اولین بچتونه؟؟؟

۳ یا ۴ سال بعد ان‌شاءالله دلم میخواد نی نی دوم رو بیارم اگر همه چیز خوب پیش بره به امید خدا

تا اون موقع هم جلوگیری با کاندوم.

منم ذهنم خیلی درگیره ماهم از ک ا ن د و م خوشمون نمیاد از دستگاهم میترسم خواهر شوهر با دستگاه باردار شد نمیدونم چه کنم

منم بعد از زایمانم دستگاه آی یودی میزارم انشاالله سه سال دیگه استراحت کنم بچه دوم میارم

من بعد پسرم آمپول جلوگیری می زدم خیلی راحت و بدون ترس بدون بعد زایمانم شاید آمپول بزنم

از اونجایی طول کشید تا باردار بشم بعدی و زود میارم

منم میرم دستگاه بزارم دیگه بچه دوممه همون دوتامیخواستم انشالله عاقبت بخیر بشن

من همینم به زور باردار شدم حقیقتش و اصلا فک نمیکنم که دوباره باردار بشم پس نیازی نمیبینم دنبال دوا درمون باشم

کاندوم

من طبیعی جلوگیری کردم الان دخترم ۵ساله ونیمشه ولی اگ میخوایی بچه نزار فاصله زیادشه بینشون من گفتم دیگ نمیخوام ولی دیگ شد باز الان فکر میکنم میگم کاش زودتر اینکارمیکردم بخاطر فاصله سنی باهم بزرگ شن بهتره مثلا۳یا۴ساله خوبه بفکربعدی باشه البته اگ بازم بجه بخوایی

منم می‌خوام دستگاه بزارم دوتا بچه دارم بسه دیگه نمی‌خوام بچه
ولی میترسم یکی از دوستام گذاشت چند وقت بعد با وجود دستگاه باردار شد

من طبیعی بود 15ماه بعد باردار شدم 🥲

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری