من ۴ سآل و نیم الدی خوردم قط کردم همون ماه باردار شدم
من ده سال دقیق دستگاه ای یو دی داشتم، وقتی دراوردمش با اولین اقدام باردار شدم
به منم گفتن اولین اقدام نمیشه سوپرایزشدم
من جلوگیری داشتم اولین اقدام باردارشدم
من ۳ سال جلوگیری کردم الان یک سال و نیمه اقدامم🥲
من ۴سال عقدجلوگیری طبیعی داشتم،خونه خودم یازده ماه طبیعی جلوگیری کردم دکترعوضی گف حامله نمیشی بخاطر تنبلی ماهم خاطر جمع بعد فهمیدم حامله ام دوباره بعدش رفتم تو جلوگیری طبیعی تااین یکی سه ماه اقدام باردار شدم
۳سال که چیزی نیست ما ۸ سال جلوگیری کردیم😅😅😅😅
چهارسال سفت گرفتم یه سال ونیمم اقدام بودم شد فندوق توراهی
من ۸ سال جلوگیری کردم
..پلی کیستیک بودم و با اولین اقدام باردار شدم...فک میکردم حداقل یه سالی طول بکشه
خاک تو سرم یبار یکی از فامیلا گفت خواب دیدم بارداری ترسیدم دعا میکردم نباشم تست زدم دیدم منفیه خوشحال شدم بعد الان در به در دنبال نی نی ام🙁😂💔💔
دقیقا ماهم همین فکر و میکردیم اما ۷ ماه طول کشید تا باردار بشیم😅
😂😂😂😂😂😂😂من ازبس جلوگیری نداشتم توعقد حس میکردم نازام یهو زد وتو شهریورفهمیدم ۶هفته باردارم اول آبان عروسی کردیم🤣
اره ماهم چندین سال جلوگیری طبیعی داشتیمسفت و سخت🤣
من ۹ سال جلوگیری طبیعی داشتم بعدش دیگه باردار نشدم آی وی اف کردم برای دومی
منم ۱۰ سال جلوگیری سفت و سخت در حد قرص اورژانسی هر سال 😆
فک میکردم سریع میشم بعد الان ۶ ماهه نشدم
من بعد ۷ ماه ازازدواجم جلوگیریه سفت وسخت که نکنه باردارشم بعد تاالان میخوام باردار شم نشد🤣🤣🤣
بعد گفتم چه شانسی اوردم که درست حسابی جلوگیری کردم وگرنه ممکن بود ناخواسته بشه
من ۶ سال جلوگیری کردم با کاندوم
ولی اولین اقدام باردار شدم
ما تا ۹ ماه بعد از عروسی جلوگیری کردیم شدید نگران باردار شدن..بعد ازون ۶ ماه تلاش کردیم نشد🤣🤣
منم همین فکرو میکردم
چقد طول کشید حامله شدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.