لیوان توئیست شیک خیلی خوبه براش بگیر عالیه
اول با قاشق دادم الان با لیوان میخوره، هر کار کردم از شیشه شیر بخوره نخورد
نن تو لیوان بهش میدم
من تو شیشه میدم
یه لیوان آموزشی هم داره هنوز امتحانش نکردم
اگر منظورت اینه با چی بدیم
من واسه بچه اولم اشتباه کردم با شیشه شیر دادم و الان به شدت وابستش هست
ولی واسه دومی ترجیح میدم با قاشق یا لیوان بدم
من بیشتر وقتا با شیشه شیر میدم کم کم با لیوان هم میدم اوایل نمی تونست با لیوان بخوره
قبلا که کم میدادم با لیوان و قطره چکون جدیدا حجم آب زیاد شده با شیشه
دکتر گفت از ۸ ماهگی لیوان آموزشی بگیرم یکسالگی نی و یاد بگیرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.