ویار این روزایی همه🤤🫠
تادلت بخاد من میخورم
خربزه که اشکال نداره
ولی اونا طبعشون خیلی خیلی سرده حتما بعدش چایی نباتی زنجبیلی چیزی بخور
من زردالو خوردم نصف شب از دل درد بیدار شدم دو شاعت وحشتناک دل درد بودم شربت زنجبیل خوردم خوب شدم
من کلا خوراکم همیناست
من از اول بارداری هوس خربزه کردم منتظرم بیاد و انقدر بخورم تا منفجر شم
فقط گوجه سبز خوردم
راحت بخور
خربزه ؟؟؟؟کوخربزه؟!!😋😋😋
بله میشه چرا نشه البته ب اندازه
وااای زردالو چ خوشمزه مگه میشه ازش گذاشت
خربزه رو نگوووو اخ ک دهنم اب افتاد دلم ب تاب تاب افتاد
اره ولی نمیدونم رو قندم تاثیر داره یا نه 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.