سلام ماماناااا شما اوتمیل و چجوری درست میکنید؟

۱ پاسخ

من یه قاشق سر پر جو دوسر پرک رو با تقریبا نصف لیوان آب می‌زارم بپزه بعد تقریبا که خمیری شکل شد بهش یکم شیر میریزم که رقیق بشه ولی خوب میتونی کلا با شیر هم بپزی بعد بعضی وقتا موقع پخت بهش خرما پوست کنده میندازم که باهاش میپزه یا بعد پخت و سرد شده با موز ترکیبش میکنم میدم البته میتونی یکم بهش پودر نارگیل هم بزنی البته یادم رفت بگم باید توش کره هم بندازی....حالا بعد هشت ماهگی میتونی روش پودر گردو بریزی یا حالا پودر پسته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان دلارا (گوگوجی) مامان دلارا (گوگوجی) ۱ سالگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی
مامان آسو مامان آسو ۱ سالگی
مامان 💕دلانا💕 مامان 💕دلانا💕 ۱۷ ماهگی